Tennislessen

Ben je net begonnen met tennissen en wil je de grondbeginselen van het spel onder de knie krijgen? Heb je al wat meer ervaring en wil je je verbeteren? Of ga je voor het maximale en hoort daarbij voor jou een pittige wekelijkse training op techniek, conditie en mindset? Voor iedereen heeft TVS een passend aanbod, ook voor kinderen en jeugd.
Hieronder stellen onze clubtrainers zich kort aan je voor: Randy, onze hoofdtrainer en Frédérique, onze jeugdtrainster.
De lessen beginnen in april, maar het is ook mogelijk om gedurende het seizoen te starten. Maatwerk is wat TVS wil leveren. Heb je vragen over de tennislessen, of wil je iets dat niet in ons aanbod voorkomt, schroom niet en neem contact met ons op: Annemieke Molster: 06-13597071. We denken graag met je mee.

Randy van den Brink

Randy is onze hoofdtrainer. Hij heeft zijn eigen tennisschool, Tennis Academy van den Brink. Randy heeft al jaren zijn lesbevoegdheid en verzorgt ook de lessen bij Teskwik en de Bosrand in Ede. Hij tenniste jarenlang met de top van Nederland, maar moest helaas door blessures minder gaan tennissen. Maar de liefde voor tennis en sport is altijd gebleven. Hij kenmerkt zich door: betrokkenheid, gedrevenheid, enthousiasme, klantgerichtheid, flexibiliteit en zijn liefde voor de tennissport. Dit jaar geeft hij les op maandag- en donderdagavond, maar als er meer vraag is kunnen er tijdstippen bij komen. De groepen kunnen variëren van 1 tot 4 deelnemers.
Wil je les bij Randy, download dan het inschrijfformulier en stuur het naar: tennis.vandenbrink@gmail.com. Heb je specifieke vragen, dan kun je ook bellen: 06-30184367.
Download:

TAB Inschrijfformulier TVS 2023 Randy

Lesreglement Randy

Frédérique de Vries

Ik ben Frédérique de Vries, 19 jaar oud en ik verzorg de lessen voor de jeugd. Ik vind het super leuk om kinderen enthousiast te maken voor deze sport. Ik studeer International Development Management bij Van Hall Larenstein in Velp en zit nu in mijn tweede jaar. Ik ben begonnen met tennissen toen ik vier jaar was. Toen ik ouder werd ging ik steeds meer trainen en wedstrijden spelen. Ik heb tot aan mijn 16e veel jeugdranglijst toernooien gespeeld en meegedaan aan de Nederlandse kampioenschappen en internationale toernooien. Ik speelde al die jaren in de top 30 van Nederland. Op dit moment train ik iets minder, maar nog steeds heel fanatiek en met veel plezier (speelsterke 3). Sinds een aantal jaar speel ik competitie bij TV Beekhuizen. Nadat ik geslaagd was voor mijn Havo diploma, heb ik een tussenjaar genomen. In dit tussenjaar heb ik de opleiding tot tennislerares gevolgd bij het CIOS in Arnhem en heb ik hiervoor de KNLTB licentie gehaald. Vanaf de zomer van 2020 ben ik begonnen met lesgeven op het gezellige en prachtige tennispark van TV Schaarsbergen waar ik zelf al een aantal jaren lid ben en waar ik erg graag kom.

Wil je les bij Frédérique, mail dan naar fctdevries@gmail.com of bel 06-31280624.