Eindfeest competitie 28 juni

Kom ook naar het eindfeest van de voorjaarscompetitie op 28 juni!

Meld je aan en geniet van mocktails*, hapjes en tennis

Vrijdagavond 28 juni is hét moment om de competitie op een gezellige manier af te sluiten met je eigen team en alle andere teams. Onder het genot van mocktails, lekkere hapjes en een potje tennis sluiten we dit seizoen samen af. Meld je aan en kom ook!

De avond staat in het teken van de Sportzomer die eraan zit te komen.

We ontvangen je vanaf 18.30 uur met een heerlijke mocktail. Verder maken we samen de balans op: Wat hebben de teams gepresteerd dit seizoen? Wie promoveert en wie degradeert? Welke teams kunnen volgend jaar extra spelers gebruiken. Welke clubleden willen de sfeer proeven om volgend jaar ook mee te doen met de competitie.

De rondes duren een half uur en starten om 19.00, 19.45 en 20.30 uur. Je bepaalt natuurlijk zelf aan hoeveel rondes je mee wilt doen, alles kan! Tussendoor zorgen wij voor hapjes, muziek, een kampvuurtje en gezelligheid. Wanneer iedereen het racket weer in de tas heeft zitten, serveren we een tweede mocktail om samen te proosten en terug te blikken op het afgelopen seizoen.

Voor wie

Iedereen die voorjaarscompetitie heeft gespeeld, maar alle andere clubleden zijn ook van harte welkom! Om sfeer te proeven en kennis te maken met de teams. Wie weet doe jij de volgende keer ook mee? Dat kan al dit najaar!

Kosten

Voor € 12,50 p.p. krijg je twee mocktails, hapjes gedurende de hele avond, leuke potjes tennis en veel gezelligheid! Maar… kom je met minimaal 4 personen van je competitieteam? Dan betaal je € 10,- p.p.! Het bedrag kun je pinnen bij binnenkomst. De bar is uiteraard de hele avond open, overige drankjes zijn exclusief.

Meld je aan voor het feest

Via dit formulier horen we graag of je komt, dan kunnen we de inkoop daar op aanpassen. Je naam is voldoende, we vragen verder niets. Laat je het uiterlijk 24 juni weten?

We zien je graag op 28 juni!

Groeten van Gerbrich, Willemijn, Angèle en Lenneke