Verslag herfsttoernooi

Het herfsttoernooi

Was er een week voor aanvang nog stress over het aantal aanmeldingen, bleek dat absoluut voor niets te zijn geweest.  Was er stress over het weer, ook dat bleek totaal overbodig. Ruim 20 leden hebben zondag 27 oktober aan het Herfsttoernooi deelgenomen. Het was een prachtige, zachte herfstdag met regelmatig zelfs een heerlijk herfstzonnetje.

De eerste ronde waren vijf van de zes banen bezet. Er werd fanatiek getennist. Het wedstrijdelement ontbrak, maar de strijd was er niet minder om. Ook de derde ronde waren de meest banen bezet en was men op de winst gebrand. En was er een enkele keer wat niveauverschil;  iedereen is ruimschoots aan zijn sportieve trekken gekomen!

En niet alleen op sportief gebied was het smullen. Ook voor de innerlijke mens was weer goed gezorgd. De champignon en de pompoensoep en de sandwiches voorafgaand aan het toernooi zagen er prachtig uit en smaakten voortreffelijk, net zoals de hapjes die na afloop werden geserveerd.

Dank aan Eddo en Harry, voor het bladvrij maken van de banen en aan Anja voor het bakken van de overheerlijke appeltaart. Dank Ria en Jetty voor de toporganisatie.

No Replies to "Verslag herfsttoernooi"