Bedrijfstennis bij TVS

Beste werkgever,

Voor werkgevers is het belangrijk dat hun medewerkers gezond blijven. De productiviteit van de medewerkers gaat omhoog en het ziekteverzuim omlaag waardoor de bedrijfsresultaten verbeteren. Ook de overheid vindt dat belangrijk. Vanaf 2021 is er zelfs subsidie op maatregelen op het gebied van duurzame inzetbaarheid; https://kwps.nl/actualiteiten/vanaf-2021-subsidie-voor-eerder-uittreden-en-duurzame-inzetbaarheid.

Bedrijfstennis is één van de manieren om medewerkers te stimuleren om meer te gaan bewegen. Daarnaast is het gezellig om met collega’s een balletje te slaan, wat het “wij” gevoel en het werkplezier vergroot.

Bedrijfstennis bij TVS is een competitietoernooi voor bedrijven uit Arnhem en omgeving en vindt plaats op donderdag 8 juli en woensdag 14 juli van 16.00 tot 19.00 uur. Op één van deze dagen kan uw bedrijfsteam het opnemen tegen 7 ά 8 andere bedrijfsteams, denk aan makelaarskantoren, uitzendbureaus, financieel-advies en verzekeringsbureaus, etc. Hoe meer diversiteit aan bedrijfsbranches, hoe meer men elkaar te vertellen heeft, hoe gezelliger het wordt.

Ons tennispark bevindt zich op een prachtige locatie; midden in de bossen, waardoor je je op vakantie waant. Tijdens het evenement is onze kantine geopend en zullen er zelfgemaakte hapjes worden geserveerd. Zo hebben uw medewerkers niet alleen plezier op de baan, maar ook erlangs.

Na de uitreiking van de wisselbeker kan uw bedrijfsteam de middag desgewenst afsluiten met een diner bij Pannekoekhuis Schaarsbergen. Dit restaurant bevindt zich op loopafstand van ons tennispark. Maar u kunt er ook voor kiezen om op ons terras te dineren. Alledagenlekker verzorgt dan graag uw maaltijd, vers en zonder toevoeging.

Wij hebben geen commerciële belangen. Voor ons is naamsbekendheid en ledenwerving het doel. Alle werk gebeurt door vrijwilligers waardoor de kosten voor dit event slechts€ 50,00 per bedrijfsteam zijn.

Dit evenement zou een jaarlijks terugkerend event voor uw bedrijf kunnen worden, mogelijk zelfs als onderdeel van de eerdergenoemde overheidsmaatregel. Om uw medewerkers te informeren over dit event hebben we in de bijlage een poster toegevoegd.

Heeft u een team dat mee wil doen, dan kan deze zich aanmelden via tenniszaken@tennisverenigingschaarsbergen.nl . Daarbij graag de namen, leeftijd en speelsterke van alle deelnemers en de gewenste speeldag vermelden.

Met vriendelijke groet,
Namens het TVS bestuur,Annemieke MolsterJolanda Philipsen